Pieci vingrojumi skaistām krūtīm - Gudrības.lv

Pieci vingrojumi skaistām krūtīm

Šie pieci vienkāršie vingrojumi palīdzēs ne tikai saglabāt tavu krūšu skaistumu, bet arī to uzlabot. Vingrojumi ir gana vienkārši, lai dažus no tiem varētu pildīt gan sporta zālē, gan mājās, gan arī darba vietā, kad nepieciešama neliela pauze no darāmajiem darbiem.

  1. Saliec kopā plaukstas krūšu augstumā un spēcīgi saspied delnas. Atkārto 20 reizes.
  2. Sēžot vai stāvot lēni pacel un nolaid plecus. Vingrojumu izpilda trijos piegājienos, katrā pa 20 reizēm.
  3. Rokas sānis izstieptas taisnā pozīcijā apļo pulksteņrādītāju virzienā un pretējā virzienā – uz katru pusi 20 reizes.
  4. Nostājies taisni, pacel taisnas rokas virs galvas, tad tās taisnas nolaid sev priekšā krūšu līmenī, atkal pacel. Vingrojumu veic trijos piegājienos pa 15 reizēm. Lai palielinātu vingrojuma efektivitāti, rokās ieteicams turēt hanteles, kuru svars nepārsniedz trīs kilogramus.
  5. Guļus atspiedies uz elkoņiem, turi ķermeni uz pirkstgaliem un elkoņiem, pacel un nolaid ķermeni tik reižu, cik spēj. Ieteikums: labāk izpildīt vingrojumu, atbalstoties uz kāju pirkstiem, nekā uz ceļiem – tā, protams, vingrojumu veikt būs vieglāk, bet tas būs mazāk efektīvs. Katrā piegājienā šo vingrojumu ieteicams izpildīt vismaz trīs reizes; ar laiku vingrojumu skaitu varēs palielināt.

Foto: pixabay.com

Leave a Reply

%d bloggers like this: